counter create hit

مطالب مرتبط:
شرایط ثبت شرکت دانش بنیان

شرایط ثبت شرکت دانش بنیان

برای حمایت از تولید علم و فناوری، دولت از طریق سازوکارهای مختلفی، مزایا و تسهیلاتی را برای فعالان این حوزه در نظر گرفته است. یکی از این راهکارها، شرکت های دانش بنیان هستند. در خصوص این نوع شرکت ها باید دقت داشته باشیم ما شرکتی تحت عنوان دانش بنیان نداریم. بلکه م ...

۴۰ میلیارد تومان گردش مالی بازار شرکت های دانش بنیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه کردستان، فردین اخلاقیان‌طاب در استارت‌آپ ایده پلاس که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای نیل به توسعه باید جوانان را توانمند ساخت و آنان را رشد و پرورش داد. مراکز حمایتی مختلفی در جامعه از ...

تاکسی های اینترنتی می توانند در فرودگاه ها فعالیت کنند

درپی گسترش فعالیت تاکسی های اینترنتی در شهرهای مختلف کشور، مسئله ممنوعیت ورود آنها به فضای فرودگاه ها مشکل ساز شده بود. در همین راستا وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری این موضوع دستورالعمل جدیدی را دنبال خواهد ...

استخدام شرکت پتروشیمی

استخدام شرکت پتروشیمی

ما در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام ارگان ها ،  برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که قصد شرکت در آزمون استخدام شرکت پتروشیمی را دارند، ابعاد مختلف استخدام شرکت پتروشیمی از جمله شرایط استخدام شرکت پتروشیمی ، راهنمای است ...

استارت آپ ها را قربانی نکنیم!

مدیر کل توسعه کارآفرینی وزارت کار با اشاره به سردرگمی متقاضیان کسب وکارهای نوپا در بوروکراسی بین دستگاههای دولتی، برنامه های این وزارتخانه برای حمایت از فعالیت های استارتاپی را تشریح کرد. ...

با سخت ترین شغل های دنیا آشنا شوید؛ چگونه شغل مناسبی انتخاب کنیم؟

مطلب با سخت ترین شغل های دنیا آشنا شوید؛ چگونه شغل مناسبی انتخاب کنیم؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ افراد مختلف جهان هر کدام به شغلی مشغولند؛ عده ...

10 مرگ استارت آپی در سال 96

10 مرگ استارت آپی در سال 96

سال گذشته سومین سال شلوغ برای شرکت‌هایی بود که در حوزه استارت‌آپی توانستند ارزش خود را به یک میلیارد دلار افزایش دهند و به یونیکورن یا تک‌شاخ تبدیل شوند. کلوپ یونیکورن‌ها در سال گذشته تقریبا در هر هفته یک عضو تازه‌وارد داشت ...

کارهای استارت آپ تان را فهرست کنید

کارهای استارت آپ تان را فهرست کنید

  ‌Priority Matrix این یک ابزار راحت و قدرتمند برای فهرست‌کردن کارهایی ...

فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران جهت پذیرش شرکت های فناور

فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران جهت پذیرش شرکت های فناور

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور پذیرش شرکت های فناور در حال رشد در شعبه فارابی، فراخوانی را منتشر کرد. به گزارش اکوسیستم، ...

آموزش ها با نیازهای بازار کار تطابق ندارند

محمدرضا کارگر (مشاور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار)، عدم تطابق آموزش ها اعم از رسمی و غیررسمی با نیازهای بازار کار کشور را یکی از معضلات اشتغال زایی دانست. ...

“خلاقیت” و “نوآوری” دو عنصر جدایی ناپذیر در کارآفرینی

“خلاقیت” و “نوآوری” دو عنصر جدایی ناپذیر در کارآفرینی

رییس دفتر تجاری سازی دانشگاه بانوان سیالکوت پاکستان گفت: خلاقیت و نوآوری به عنوان دو عنصر جدایی ناپذیر لازمه راه اندازی یک کسب وکار موفق برای کارآفرینان است که باید همواره آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهند. دکتر زرین فاط ...

۷ دلیل که همکارانتان استارتاپ یا شرکت شما را ترک می کنند

۷ دلیل که همکارانتان استارتاپ یا شرکت شما را ترک می کنند

توجه ! این یک مقاله ترجمه شده نیست ! این مقاله حاصل تجربه کاری من در چند شرکت(گرچه کوتاه مدت) و تحقیقاتم برای پایان نامه کارشناسی ارشد (با موضوع تاب آوری شغلی) هسست.بنابراین این مقاله تلفیق تجربه و علمه و میتونه برای ساخت آینده شرکت یا استارتاپ شما بسیار ...

جهانگیری: باید اتکای اقتصاد کشور به نفت را کم کنیم

اسحاق جهانگری (معاون اول رئیس جمهور) ضمن تاکید بر لزوم توسعه شرکت های دانش بنیان، گفت: اقتصاد دانش بنیان و بهره گیری از جوانان تحصیلکرده به عنوان مهمترین سرمایه فعلی کشور، تنها جایگزین اقتصاد نفتی است. ...

برگزاری مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم در کیش

برگزاری مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم در کیش

مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم، ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه سال جاری با حضور استارتاپ های برگزیده مرحله مقدماتی، سرمایه گذاران، شرکت ها و شتاب دهنده ها برگزار خواهد شد. ...

توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی

دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: حرکت به سوی توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی، فعال سازی بخش خصوصی در این حوزه و بهینه سازی و دانش بنیان کردن آن در سال جدید بیش ...

وزارت ارتباطات برای رفع موانع کسب و کارهای نوپا لایحه دارد!

مطلب وزارت ارتباطات برای رفع موانع کسب و کارهای نوپا لایحه دارد! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ...

اقامت در هتل فضایی تا ۲۰۲۲ ممکن می شود

یک استارت آپ قصد دارد هتلی در فضا بسازد و از سال ۲۰۲۲ پذیرش مهمان را آغاز کند. هزینه سفری ۱۲ روزه به این هتل از ۹.۵ میلیون دلار آغاز می شود.

سیاست دولت در فضای مجازی رقابت پذیری است، نه فیلترینگ

رئیس دفتر رئیس جمهور از رقابت پذیری به عنوان سیاست دولت دوازدهم در فضای مجازی نام برد. به گ ...

کارگاه آموزشی بازاریابی از طریق محتوا

کارگاه آموزشی بازاریابی از طریق محتوا

محتوا یکی از ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذار در حوزه بازاریابی و فروش است، از اینرو فعلان این حوزه برای تولید محتوا اهمیت بسیاری قائل هستند. به گزارش اکوسیستم، امروز در دنیای کسب و کار شاهد تولید و انتشار حجم وسیعی از تبلیغات توسط شرکت ها و سازمان ها هستیم. اگرچه در ابتدا این تبلیغات برای جذب مشتریان جدید انجام می شد، اما در حال حاضر این امر تنها به منظور حفظ سهم فعلی کسب و کارها از بازار انجام می شود. سرعت زندگی آنقدر زیاد شده است که افراد به دنبال محتواهایی هستند که در مدت زمانی کوتاه بتوانند مفهوم خود را به مخاطب انتقال دهند. اهمیت تولید محتوا و آمیخته شدن آن با زندگی بشر باعث شد که این مبحث به عنوان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و جلب مشتریان پایدار مورد توجه فعالان صنعت فروش و بازاریابی قرار بگیرد. مدت هاست که تولید محتوا بخش جدایی ناپذیر بازاریابی محسوب می شود. با ورود به عصر فناوری اطلاعات و تولید قالب های جدیدی برای محتوا، وابستگی بازاریابی به این مبحث بیشتر نیز شد، زیر افراد می توانستند با صرف انرژی و هزینه ای اندک به محتواهای متفاوتی دسترسی داشته باشند. بازاریابی محتوایی به جای استفاده از تبلیغات با بکارگیری استراتژی های کارآمد به تولید و به اشتراک گذاری محتواهای ارزشمند می پردازد. در این شیوه از بازاریابی با برقراری ارتباط و از طریق آموزشی که به رایگان در اختیار مشتری خود قرار می دهید، آنها را جذب می کنید. به این ترتیب در دراز مدت با شناختی که از نیاز مخاطبین خود به دست می آورید، می توانید اطلاعاتی راه گشا و منطبق بر خواسته های آنها را در اختیارشان قرار دهید و با حفظ مشتریان قبلی، آنها را به مشتریان وفادار کسب و کار خود تبدیل نمایید، همچنین مشتریان جدیدی نیز جذب خواهید کرد. بازاریابی محتوا فرآیندی طولانی و مدون است که نمی توان به آن به چشم پدیده ای مقطعی نگاه کرد. در این شیوه از بازاریابی درپی ایجاد رسانه ای نو برای مخاطبان هستیم و سراغ رسانه های دیگر نخواهیم رفت. برای موفقیت در بازاریابی از این طریق باید محتوایی با کیفیت تولید شود. در صورتی که محتوایی بدون کیفیت و سطحی به مخاطب ارائه گردد، نه تنها در دراز مدت موفقیتی به دست نخواهید آورد، بلکه مشتریان کنونی کسب و کارتان را نیز از دست خواهید داد. در کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی، شرکت گنندگان پس از آنکه انواع محتوا و کاربردهای هر کدام را فراگرفتند با کانال های توزیع نیز آشنا می شوند. پس از آن، مبانی بازاریابی و راهکارهای تدوین استراتژی های کارآمد براساس تولید محتوا را فرامی گیرند. در این کارگاه به منظور درک هرچه بهتر آموزش ها، تمام مباحثی که مطرح می شود با یک مثال از دنیای واقعی کسب و کار مورد بررسی قرار می گیرد. سرفصل­های کارگاه سرفصل هایی که در کارگاه آموزشی بازاریابی از طریق محتوا ارائه خواهند شد، به شرح زیر است: ۱- تعریف محتوا ۲- تعریف بازاریابی بازاریابی چیست؟ چه تفاوت هایی بین بازاریابی با برندینگ و فروش وجود دارد؟ ۳- رابطه تولید محتوا و بازاریابی چگونه تولید محتوا و بازاریابی را در کنار یکدیگر قرار دهیم؟ ۳- انواع محتوا آشنایی با انواع مختلف محتوا و کاربرد هر یک از آنها ۴- کانال های محتوا آشنایی با کانال های توزیع محتوا و کارآیی آنها  ۵- تعریف استراتژی بررسی جامع استراتژی ۶- مبانی استراتژی بازاریابی بررسی کامل استراتژی بازاریابی ۷- استراتژی محتوا تعریف اهدف و جنبه های گوناگون استراتژی محتوا ۸- تولید محتوا برپایه استراتژی چگونه برای هر کانال توزیع، برپایه استراتژی هایمان محتوا تولید کنیم؟ ۹- ارزیابی کارآیی محتوا چگونه کیفیت و کارآیی بازاریابی محتوا را ارزیابی کنیم؟ مدرس این کارگاه میلاد اسلامی زاد است. در سوابق حرفه ای وی فعالیت هایی نظیر مشاور بازاریابی و مدیر روابط عمومی سابق اسنپ، رئیس هیئت مدیره نویسش و معاون بازاریابی فیلم نت به چشم می خورد. کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی روز جمعه ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار خواهد شد. برای شرکت در این کارگاه آموزشی می توانید از طریق این لینک اقدام به ثبت نام نمایید و با استفاده از کد تخفیف ecosystem از ۱۵ درصد تخفیف در هزینه ثبت نام نیز بهره مند شوید.